Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 23:09 - Характер-че или не?
Автор: fatamorgana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
2



Има нещо, което много ме заболя тези дни. Точно характеристика, дадена от чоlек, който - по презумпция "ме харесва" - "ти си си характерче". Ако изнесем пред скоби въпроса съ "характера", аз просто съм човек, който не си намира мястото :)

А не си го намира, защото има - кой знае защо - вътрешния императив да казва това, което си мисли. Често под формата на критика. Демек - "негативно" :)

Лично на мен ми омръзна да ме мислят като "негативен" човек. Това че виждаш "недостатъците" не те прави непременно негативен. Въпорсът е как околните ти го възприемат: "като атака" (срещу "личност,", заемаща пост) или като нещо (проблем), което има нужда от разлрешаване.

Лично за мен този кръстоносен поход се оказа.... в крайна сметка "смазване на самочувствието". При цялото ми знание, аналитичност и т.н. се оказваш човек, който е възпримен като "саботьор" (не на място) :) А може би и "черногледе;"....въпреки, че посочва моментите на издънка....

Де да знам. Нито се надценявам, нито се подценявам. Ама непрекъснато да ми се играе една и съща "свирка" - вече ми идва в повече :)

Чудя се каакво още трябва да завърша.... за да не могат "да ме елиминират" :) Не че е въпрос на ценз, но е въпрос на "елиминиране" :)

Всичко е смях голям... Но това не е проблем да я "отсвирят" едната Желева. При това и немският й немски, и англияйският - просто международен :)
Къде съм тръгнала да си свивам знамената при тази бясна "българщинА", развихлила се по казуса Желева :) Че мен кой и кога ме "пощади" колкото и да знам, пък и да нямам "проблеми с декларациите" :)

Хайде холан :) То е смЕх, то е плач, и скърчани със зъби.... когато в България, пък не дай си Боже извън нея, трябва да показваш квалификация (може би езикова :) 

СмЕх, свЕх и пак смЕх. Защотото повечето хора не разират от "език", а още по-малко от "правилната" му употреба. 

Оттук нататък всичко изглежда като прах на вятъра .....
Ако ме простите.
И нито ЕК, нито БГ правителството ми изглеждат адекватни на този фон.... Пък те си мислели за някакъв ресор... който може би ще може да излезе извън.... сложната полл.конюнктура :)
Да бе, да... 


Тагове:   не,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fatamorgana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43839
Постинги: 21
Коментари: 22
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930